Mijn dagboeken in Boer & Tuinder

oktober 2, 2007

Geen Dagboek vandaag.

Filed under: Luc Callemeyn — melkbrigade @ 8:17 pm

Geen Dagboek vandaag.

Hier had moeten een Dagboek staan van het voorjaar van 2005, maar helaas, helaas, op 4 juli had ik een serieuze computercrash zodat ik alle gegevens van 3 maanden (tot aan de vorige Backup) definitief verloren was.
Ik ben er nog hopeloos achter op zoek gegaan, hoe dat verlopen is kan je hier lezen.
En dat op zich is in omvang al evengoed als een Dagboekbijdrage.

Ondertussen weet ik het weer, de titel was “1 mei, Feest van de Arbeid”. Ik schreef toen over het voorjaar, over de ontwikkelingen van de grasgroei, de moeilijkheid om tussen de buien door een schikking te maken van het maaien van de voorjaarskuil, en uiteindelijk het vele werk dat daarmee gepaard gaat, toevallig dan op die datum 1 mei. Wel, omdat we dan op enkele dagen tijd bezig zijn om de helft van het voederrantoen in voorraad te leggen voor een hele winter, is dit bijzonder zwaar labeur, dan is de echte boer nog eens aan het werk. En dat, terwijl de rooie ministers bezig zijn met hun speech over de Dag van de Arbeid, die eigenlijk meer spreekt over de sociale zekerheid van diegenen die niet werken ….

Link naar Dagboek 10 op Boerenblog

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

